Tuesday, June 7, 2005

جواب ِ موچک !


جناب آقاي كرّوبي !
با عرض سلام ِ بسيار ، خدمت حضرتعالي .
من شما را از نزديك مي شناسم و از اين رو با شنيدن سخنان شما در تبليغات رياست جمهوري پاك شگفت زده شدم .
در اين كه شما اين سخنان را از سر ِ دلسوزي نسبت به ما امّت شريف بر زبان رانده ايد ترديدي ندارم و البتّه سخن من نيز جز از راه دلسوزي نيست .
ببين مادر جنده !
من خودم پنج نفرم ( به قول ِ آميرزا رضا ) : خودم و سايه م ، كيرم و دوتا خايه م .
سهم هر پنج نفرو مي دم يه جا مي شه دويست هزار تومن ! بذار تو كيف زنت ، كه راه نيفته به كُس دادن توُ كفش كن ِ مسجداي ِ تهرون ! گرفتي خارجنده ؟
باري داشتم خدمتتان عرض مي كردم كه البتّه دلسوزي شما بر بنده روشن است . سينه تنگي ِ حضرتعالي – كه اميدوارم هر چه زودتر در كلينيك بهشت زهرا (س) رفع گردد – بر شدّت ِ اين دلسوزي افزوده بود . شما واقعاً سينه سوخته ايد آقا .
ببين خاركسته !
من خودم پنج نفرم : ( به قول ِ آميرزا رضا ) خودم و سايه م ، كيرم و دوتا خايه م .
كير هر پنج نفرمون ، تو كُسّ ِ خواهر و مادر ِ اهل بيت ِ تو ، خامنه اي ، اكبر گنجي ، محمّد ِ نبي الله . ( يكي اضافه شم باشه واسه « پس » انداز !! )
گرفتي مادر قحبه ؟
گنجي ، تو هم گرفتي زن كُسته ؟ بيا با مانيفس ِ مادر قحبگي ت برو توُ كونم با رهبر ِ معزّمت كُشتي بگير . كرم ِ آسكاريسمو گذاشته م به نقش ِ قلندر !!
...
جناب آقاي كرّوبي !
معذلك بيش از اين مزاحم ِ حضرتعالي نمي شوم . خدمت ِ خانم سلام برسانيد .

كفشدار ِ مسجد ِ پنج تن !
يزيدم !!

6 comments:

  1. این پیر مرد مسلول را رها کن و به دیگران بچسب ضمنا از گنجی هم بکش بیرون چون داره تقاص پس میده!!!

    ReplyDelete
  2. من کاری به اعتقادات گنجی ندارم بحث اعتقادی سر جای خود ولی ایستادگی گنجی در برابر آخوند قابل تقدیر است کدامیک از ما حاضریم حد اقل اسم خودمان را بنویسیم چه برسد به اینکه در حالی که اسیر این ها هستیم به خامنه ای حمله کنیم.کسایی که زندان رفتن می دونن مقاومت در زندان چقدر طاقت فرسا است.
    یزید منتظر پست جدید هستم

    ReplyDelete
  3. خوشم اومد خوب این گنجی جار کش رو شناختید . من خودم تو زندان اوین بند یک مدتی هم بند این خارکسده بودم از آخوندا کثیف تره این جارکش الان هم به این دلیل اعتصاب غذا کرده که دیگه تریاک بهش نمیدن اگه تریاکش برسه هیچی کم نداره . مادر قحبه روزی ده گرم میکشه بردنش انفرادی که ترکش بدن ولی اون ترک بکن نیست بقیه کس شعر هم بازی های جنگ زرگریه برای خر کردن احمقهائی که اینا رو باور میکنن

    ReplyDelete
  4. راستگوه رید تودهن زرتشت و اهورا و بقیه مادرجنده ها
    اخه کوس کش زنجنده 10 گرم تریاک اونم توزندان میکشه حتما مامانت انباری میزنه براش میرسونه
    خواهرتورو گاییدم که با دروغ به بزرگی اسمتو گذاشتی راست گوه

    ReplyDelete
  5. کيرم تو خاندانِ رسول‌الله تو گوزِ نفهم!
    ده‌گرم که آبجي‌ت تو سولاخ‌ناف‌ش می‌ذاره، کُس‌ننه!! وانگهی، اکبرِ گنجی شوهرآبجيته که ازش دفاع می‌کنی بچّه‌کونی؟!

    ReplyDelete
  6. کيرم تو خاندانِ رسول‌الله تو گوزِ نفهم!
    ده‌گرم که آبجي‌ت تو سولاخ‌ناف‌ش می‌ذاره، کُس‌ننه!! وانگهی، اکبرِ گنجی شوهرآبجيته که ازش دفاع می‌کنی بچّه‌کونی؟!
    کيرِ حضرتِ يزيد تو کونِ فاطمه‌تون!

    ReplyDelete