Tuesday, August 3, 2004

بيضه ي اسلام



باز که خایه مالی می کنی

زیر دل ما رو خالی می کنی

آهای حسین دُرَفشون

اینقده ما رو نترسون
!

شگفتا ! آدمی که این خط و نشان ها را کشیده کرده می کند ، همان است که چندی پیش ، نازنینان ما : شمر و خسن آقا را مزدور حکومت الهی خوانده بود !

دیگر کم کم دارم مطمئن می شویم که ریگی درشت به پاتاوه داری حسين درفشون ! یا همان است که پیشتر گفته ام : کودنگی بیش نیستی ؛ و گرنه چه چیز گیر تو می آید که از این یاوه ها ببافی ؟

آدم نا حسابي ! ما چيزي نداريم كه بخواهيم حفظ كنيم . اگر ايراني هستي ، حرف ِ مرا مي فهمي . ما وطن نداريم ؛ كار نداريم ؛ پارك نداريم ؛ جاده نداريم ؛ بيمارستان نداريم ؛ دانشگاهمان دانش كاه است ؛ در كشتار جاده و خيابان ، المپيادي شده ايم ؛ خواهران و دخترانمان را صادر مي كنند ؛ ... مي فهمي يا نمي فهمي !؟

لابد تو ، پول و پله اي داري ؟!

ما هيچ نداريم ، جز شوق آزادي ؛ جز شوق ديدن ِ مرگ ِ اسلام ؛ جز آرزوي ِ آنچه تو ما را از آن مي ترساني ! چهار سال كه نه ، چهار روز هم به كسي اجازه نمي دهيم با هستي پس از آزادي مان بازي كند . آنچه تو ما را از آن مي ترساني ، برايت قابل فهم نيست : نابودي جمهوري اسلام يعني نابودي دروغ ، ناامني ، كشتار ، بي شرمي ، پفيوزي . آخوند ِ عليه السّلام ، در همه ي اين 25 سال ، ما را از همين ترسانده كه تو مي ترساني !!

اگر هزار از اين ياوه ها ببافي ، حتّي دقيقه اي به عمر الله نمي افزايد !

ديگه خايه مالي نكن

زير دل ما رو خالي نكن

اينا كه ميگي كدومه ؟

اسلام كارش تمومه !!

* * *

مسخره است كه ايران را با افغانستان و عراق مقايسه كنيم . آزادي ايران شباهتي به آنچه در دو كشور همسايه ديديم نخواهد داشت . در افغانستان ، يك گروه الهي با يك دار و دسته ي الهي همراه شد و گروه الهي ديگري را واپس راند و چار صباحي مردگان را تازيانه مي زد ؛ در عراق ، ديوچه اي ( = بچه مسلماني ) ديكتاتور شده بود و گور دسته جمعي مي كَند ؛ اما ايران وضع سراپا متفاوتي دارد . جمهوري اسلامي ، قبة الاسلام است ؛ نماينده ي اول و آخر ِ الله است . و همين است كه قضايا را اينهمه گيج كننده ، و اوضاع را ، گاه ، نوميدانه جلوه مي دهد . اينجا قرار است براي اولين و آخرين بار به هستي ِ شوم ِ « هيولاي ِ ضد ِ بشر » خاتمه داده شود . اگر كسي به قياس افغانستان و عراق ، در پي پيشگويي آينده ي ايران باشد ، نشان داده كه از حقيقت واقعه هيچ نفهميده است . تروريستي كه در افغانستان مقاومت مي كرد و در عراق هنوز هم انتحار مي كند پشت گرمي اش به « بيضه ي اسلام » بود ، و هست . با نابودي جمهوري نكبات الهي ، مسلمين بناگهان خود را بر سر كير كفر خواهند بازيافت ؛ آويزان ! نه بيضه اي ، نه مادركي ، نه لانه اي ، نه پول هاي مفت ، و نه هيچ اميدي .

اين حال سخت ، كه در همه ي هزار و چارصد ساله ي عمر نكبت دين شرارت ، براي نخستين بار واقع مي شود ، دو احتمال را اقتضا مي كند : 1 – مسلمين ، به سرعت برق و باد ، به گا مي روند ؛ هيولاي اسلام پودر مي شود ، و از آن جز چار مسجد و تكيه و مزار مخروبه ، كه ريدگاه مردمان شده ، بر جاي نمي ماند . 2 – اتحادي وحشيانه از باقيمانده ي مسلمين ( = مجموعه اي از : معدودي پاسدار و اطلاعاتي و بسيجي و ... ، اندكي آخوند ، تعدادي بازاري و انصار ، قليلي معاند عراقي [= بي هيچ وطناني كه حدود سي سال پيش از عراق به ايران رانده شدند ؛ و اگر نه همه ، اغلب از نكبت ترين نوع حشرات به شمار مي روند ] ، مشتي شيعه ي عراقي ، چار سنگ انداز فلسطيني ، دو پابرهنه ي جنوب لبناني ، چند تفاله ي افغاني و پاكستاني و سعودي ، و ... ) تشكيل مي شود و هستي را براي مدتي كوتاه بر همه ي جهان ، و به ويژه بر خاور ميانه ، و از همه مهم تر ايران و امريكا ، به دوزخ بدل مي سازند ، و سپس به زباله دان تاريخ بشري ريخته مي شوند .

شايد نظر درخشان به توهّمي از اين احتمال دوم بوده . اما اين احتمال دوم ، تنها در نظر قابل طرح است و در عمل ، عقربه اش روي صفر مطلق ، براي هميشه ، متوقف شده است . چرا ؟ - دليل آن بسيار ساده است : اكنون كه جمهوري نكبات اهريمن هست ، امكان كمترين تحرّكي از مسلمين سلب شده !!! با نابودي آن ، عملاً اسلام را بايد تنها در كتاب هاي تاريخ جست و جو كرد . زمين ، از لوث وجود اهريمن چنان پاك مي شود كه باور كردني نخواهد بود .

هيچ آدم عاقلي از يك فقره جنازه ي بوگندوي دفن شده در اعماق فراموشي ، نمي ترسد !



2 comments:

  1. ایران بزودی شاهد دگرگونی شدید خواهد بود (این از حال فعلی ایران کاملا مشاهده میشه) از اینکه لینک سایتم رو اینجا گذاشتید از شما ممنونم.(ایران ویج)

    ReplyDelete
  2. این آقای درخشان را من خوب شناخته‌ام، او دنبال سه هدف است.
    1. پول، چه او بچه بازاری بیش نیست و از طایفه کوتوله‌های معتلفه است
    2. بدنبال نام است.
    3. نادان است، بهمین دلیل است که با کپی کردن از ایده‌ها و نوشته‌های دیگران بدون درک محتوای آن چرندیاتی می‌نویسد بهمین خاطر من و تو را مغشوش می‌کند در اینکه او چه می‌گوید.
    خلاصه اینکه جدی‌اش نگیر او و هم‌کیشانش نیز به همراه جمهوری لجن به خاک سپرده خواهند شد.

    ReplyDelete