Saturday, July 3, 2004

قصیده

کونمو پاره کردم

خودمو بیچاره کردم

آخَیش ، اوفَیش دُرُس شد

کیر ِ آیزید تُو کُس شد !!

*

پیر ِ کونم در آمد تا این جمله ی ِ رونده و این لینکستونو کردم توش .

الحمد الشّیطان رف تو !

لازمه عرضمو به درزتون بذارم که : با اجازه ی ِ جناب ِ خُسَن آغا ، آدرس ِ فیلتر شکنای ِ ایشونو گذاشتم تو لینکستون . ( لینکستون ، لینکستون ؛ هم کیر داره هم پستون . آخ ، پستونشو برم ! کیرِش به کسّ ِ خواهر و مادر ِاسلام ِ ناب ِمحمّدی . صلوات !! )

**

مرا با مسلمین عهدی است ، کآن بشکستنی نَبْوَد

بگایم جمله را یک یک ؛ کسی در رفتنی نَبْوَد !

***

و اینک ، قصیده ی ِ « خایه ام » :



خایه ام می لرزد !

جا به جا ، بی جا ، هر جا

خایه ام می لرزد !



چون رود کیرم تا دسته به کُس

خایه ام بر در ِ کون می لرزد !

باز اگر غرق شود اندر کون ،

می خورد بر در ِ کُس ؛ می لرزد !

و اگر نر باشد ،

خایه ام

می خورد بر خایه ش

باز هم می لرزد !!



پدرم وقتی مُرد

خود نبودش خایه

چون مسلمان بود او .

خایه ی ِ من ، لیکن

قدر ِ صد کفر ِ جهان می ارزد .

می لرزد !



دوش در خواب به من کُس می داد

فاطمه ، بنت ِ نبی

( زنک ِ جزّ ِ جیگر )

همسر ِ حیدر ِ کرّار ِ شما

آن علی بی طالب .

خایه ام بر در ِ کونش

لُم لُمک می لرزید .

حَسَنین از ته ِ کون ، دستی بیرون کردند ؛

خایه ام را ،

قلقلک می دادند !

آب ِ من می آمد ؛

خایه ام می لرزید !!



خایه ام در هوس ِ آن که خورَد

باز بر خایه ی ِ نر های ِ شما

بر در ِ کون و کُس ِ دختر و زن های ِ شما

مسلمین !

می لرزد .



ای بگایم همه تان را ، نر و ماده ، پس و پیش !

خایه ام می لرزد !!

خایه ام می لرزد !!!

خایه ام می لرزد !!!!



12/4/83



No comments:

Post a Comment